dagen efter

sovit halv bra i natt varit orolig för rikard så jag har vaknat en del under natten och kollat så han sov...

sen var jag med ewa en sväng idag och hin hittade även 4 nya stolar till köket.

sen´hem och umgicks med mannen i mitt liv. pratat med vincent i telefonen med han är så söt han ville bara prata med sin mamma hela tiden och skrattade.

sen åt rikard och jag lite pizza som vi hade innestående från mona lisa.

sen var det en promenad för mig på kvällen och snabb kaffe hos ewa.

nu blir det mys hemma med rikard och sen sova för i morgon bitti kommer min älskade lilla prins hem.,

saknat min vincent så otroligt mycket





mammas älskade lilla gos. jag saknar dig så himla mycket



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0