lördag 4e september - familje middag

dagen börjar med att jag gick upp och tog vincent och gav honom frukost och diskade.
sen fixade jag liten mini hotelle frukost.

blev äggröra, bacon och bröd till det var det te och juice.







gott gott gott

idag har vi varit hos mamma och pappa och ätit middag gud så gott det var var en liten mini julafton plus lite till underbart gott gud vad jag längtat efter den middagen.. bara en dansk som kan förstå eller i alla fall de som ätit dansk julmat förstår vad jag pratar om.

vincent lekte med sin morbror som bara den och kusinerna tindra och michelle  var där med..

andra brodern låg hemma och var sjuk...

till efterrätt blev det fruktsallad, glass och massa gott usch och fy sa gott det var älskar det.




mammas dukning









gott fläskstek älskar







kenna, tindra vincent







michelle









min älskade pappa





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0