måndag 6e september

idag är det prinsens 10 månaders dag. gud så fort tiden har gott.

idag har vi varit och handlat på maxi och sen var jag en sväng på stan och sen ner till simhallen och simma igen med mamma var mycket lättare idag än sist.

sen när jag kom hem var det dags för middag sen fick jag sitta en stund och varva ner och sen blev det att möta ewa och gå en power walk, gick bort till yia ting och tog med oss annans hund nemo ut på en promenad sen lämnade vi nemo efter att vi gått ett varv med honom sen gick vi till skolan och åkte till ewa och sen gick jagh hem... helt slut efter idag




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0