måndag den 30e augusti

idag har jag varit på stan med christina och vi åt lunch på mokka egen sallad underbart gott namnam.
'sen efter det åkte rikard och jag och lille prinsen till maxi och handlade mat och sen åkte vi till simon och överraska honom med en påse med mat i... sen fick han följa med mig och rikadr hem för rikard skulle åka till kalmar med daniel runt 4 för att hämta våran nya bil ja vi har bytt bil igen hahah...

så simon var hos mig hela kvällen fick honom även att äta potatisbullar haha...

rikard kom hem runt 00.30 och körde då hem simon sen var det bara att slänga sig i säng och sova...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0