operations dagen

vakna vid 08.40 idag låg och drog oss lite och gick upp vid nio och gjorde oss klara. vid halv tio kom svärmor och vincent in och hämtade oss och vid tio åkte vi in till medicinsk centrum.

vid 11.30 rullade rikard in på op och jag gick ner på stan och mötte ewa för att få annat att tänka på.

vid halv ett tiden gick jag tillbaka till medicinsk centrum och vänta på att rikard skulle vakna. först vid halv tre var han på benen igen och smärtlindrad så då ringde jag svärmor och då kom hon vincent och svärfar och hämtade oss och körde hemn mig och rikard.

vincent ska sova i värna till torsdag så rikard får återhämta sig i lugn och ro..
'
var nere hos ewa en sväng på kvällen mitt i min promenad.

sitter nu och fikar med min blivande make och tittar på idol...

puss och kram alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0