söndag 5e september - middag i värna

idag har vi varit i värna. när vi kom dit var det dags för mat blev stek.. gott gott gott älskar det alltid lika gott. sen började jag och rikard med bilen och vincent gick promenad med farmor.

bilen fick en liten genom gång.

- damsög bilen
- torka av rutorna
- fixa blinkers
- fixa tutan
- och kolla över bilen lite.

på eftermiddagen satt vi i trädgården och fikade hade med mig bullar som jag gjort.

sen åkte vi upp till putte och ewa och snacka sen hem och jag gick min power walk som alltid


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0