tisdag 7e september - min alldeles egna stjärna

idag har jag varit på stan hela dagen med maria underbart längtat efter den här dagen. maria jag vincent och fille.

var på arbis med simon sen var vi och käka och sen gick vi omkring påå myrorna och lite så... sen vart l mycket och maria pkte hem och gjorde middag och så för hon skulle komma sen på kvällen igen ju.

ag var hoas simon en stund innan jag åkte hem och ååt middag sen kom maria och vi gick till becca och häm,tade hennes väska och sen gick vi hem till mig och kollade på idol.. fasiken var bra det var.

sen när idol var slut kolla vi lite på tv sen körde rikard hem maria.



sötnosen på morgonen





far och son lek







mammas prins



maria och fille



vincent precis ätit sin lunch på mokka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0