Dagen med stort D

idag var dagen då jag har gjort min abort.

dagen börjar 06:30 med att jag vaknar och tar mina tre tabletter jag ska ta för att förbereda kroppen på avbrytande av graviditeten.

sen somna vi om till kvart i åtta går upp och gör oss klara och tar två panodil. sen bar det av till sjukan och kk och blev inskriven men min tid jag hade 8:30 blev inte av pga de två panodil jag tog skulle visst tagit dem 6:30 hade jag ingen anning om fick vänta 2,5 timmar innan det var dags... fick gå in i salen och svara på två frågor om jag var säker på att jag ville avbryta och om jag ville sätta in en koppar spiral och vart självklart ja på båda.

tog tio min från att jag var nersövd tills jag var klar och på uppvak igen skönt att det gick fort.
sen hade jag så in i helvete ont så fick morfin spruta i låret och vart rejält lullig av det.

åt min smörgås, drack saft och te och åt kex. sen upp och gå sen fick jag komma hem.. åkte till maxi och köpte saker som vi behövde och sen hem sa hej till vincent som sover en extra natt i värna


somna vid 2 i soffan och vakna vid 5 lullig och morfin inte vaken än snurrar som fan känner jag.....



bjuder på några bilder från kk


innan aborten



var vid min sida hela tiden



efter aborten med morfin spruta





det var min dag ätit middag har vi med grillad kyckling filé och kina mix


bye bye xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0