Fredag 15/4

gick hem tidigt från praktiken något hände med ryggen och kunde inte gå ingen smärt lindring hjälpte så bernt hämta mig kröp3 fan fram sjuk ju

hemma var det piller och viloläge somna i soffan och vila i sängen.

inte kul alls får panik av smärtan men är ju den där jävla foglossningen som aldrig släppte tyvärr,,

vincent lekte med sin pappa och med mina moonboots












mammas underbara lilla älskling....
vad skulle mamma göra utan dig?



tack till underbara rikard som tagit hand om mig idag och gjoort allt hemma då jag inte kunnat röra mig älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0