gårdagen

igår var det full fart som gällde. börjar med att svärmor kom och tog vincent då han skulle sova i värna till tisdagen. och rikard och jag åkte och handla sen till socialen med lite papper men var stängt så då åkte vi hem med alla matvaror och sen åkte vi till max och köpte varsin milkshake. och sen njöt vi av vår milkshake, solen och den blåa himlen sen bar det av till berga vc för hade tid hos dietisten då jag har IBS alltså irriterad tarm och ska försöka finna det som gjort magen konstigt men hon sa att det ligger tillbaka till när jag hade bullemi...

sen akut hem och hämta en nyckel och mitt kort sen till praktiken var en kvart sen men det var lugnt.

praktiken var kanon kul fick vara ensam med tre vårdrum då min handledare skulle till huvudblocket och det gick kanopn. toog även mitt första ven prov då med första sticket gick inte men andra gången gick det fick ett rör men sen skakade jag så mycket att jag råkade få ut nålen :( men men var första gången någonsin jag stack någon kanon snäll patient som lät mig göra det är denne evigt tacksam kommer alltid att minnas dig.

annars rullade dagen på och helt plötsligt var kl 21,00 och ag fick gå hem så rikard hämta mig sen hem och tog deet lugnt innan det var dags att sova


det var den dagen det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0