idag söndag den 17/4

haha fatta att jag nu bloggat ikapp alla dagar inte haft tid pga praktiken och så men men ber om ursäkt för det,

idag har vi varit i värna hela dagen kom vid nio och åkte hem vid 18:00

vincent har lekt och sprungit ute hela dagen nästan sen har vi grillat och så...

haft en kanon dag med kanon väder och idag har jag tagit en himla massa kort

grillade fläskfile idag och till det var det pommes, sallad och kall sås
























lille mannen har så kul med sten





tittut hjärtat



bbq time




tänt var det här







mammas stora kille nu ju



farfar mys det gillar vi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0