inget hänt

inte bloggat på ett par dagar men har inte hänt något heller så

har faktisk bara fokuserat på att umgås med familjen då jag börjar min praktik i morgon och kommer inte vara hemma så mycket i sex veckor och vill då passa på så mycket som möjligt nu...

men kan ju a en kort resumé av dagarna som gått då... har även några få bilder till detta




Onsdagen den 6/4 var vi hemma hela dagen var så sega och vincent var lite snorig...  jag låg i badet i över en timme på kvällen och bara slappna av vilket var helt underbart

vincent somnade på sitt golv då är man ganska trött




torsdagen den 7/4 var vi först på vårdcentralen med rikard för han skulle lämna prover sen var jag på stan med christina och gick omkring sen blev det en lunch på burger king med.



så här såg jag ut i torsdags



vincent i hissen hemma¨



roligt att åka hiss




fiskarna på vårdcentralen var roliga


Fredagen den 8/4 hämtade christina mig på morgonen och körde mig till skolan för jag hade praktiska övningar sen körde rikard mig till mamma innan han och daniel åkte till sthlm.
hemma hos mamma tog jag det lugnt åt lunch sen klippte jag ner nio buskar och hann precis in innan det började bli oväder för han bara in och hänga av mig jackan så vände jag mig om och det blåste storm, regna, hagla, åska och blixtra fy an vad jag var glad att vara inne.

sen vid halv fem kom rikard och hämta mig och vi hämta en trailer i ryd och åkte till motala och hämta en åkgräsklippare till håkan med snöplog på och körde den till värna vilket han inget visste oom och gissa om han vart överraskad av sin present...


Lördag den 9/4 var hos pia strax efter tolv och sen gick vi ner till grebo och kolla in lilla ullared fynda lite till vincent en ny stereo, en leksaks ratt, och lite andra leksaker, badbyxor till vincent och en kavaj till vincent. sen vid halv tre hämta rikard mig vid affären i grebo och vi åkte tll värna och åt mat köttfärslimpa blev det gott gott sen höll han på med bilen och så som vanligt....




vincent kör sin pappas bil



lyckliga barn.....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0