inte bloggat

hej har inte bloggat på en vecka för vi har haft lite och tänka på här hemma.
vi fick här om dagen veta att jag är gravid igen och det är inte bra för jag håller ju på med skolan och sånna saker och vill inte ha barnen för tätt så vi besluta oss för att vi ska avbryta den här graviditeten.

rikngde till kk och ska dit i morgon på första kollen och boka abort tid.

därför har jag inte bloggat vart så himla mycket och tänka på men förutom det har veckan som gått varit bra, ska väl försöka uppdatera lite i alla fall

måndagen skrev jag ju ett inlägg om

tisdag: hände inte så mycket den dagen fick mail från skolan med mitt betyg i ergonomi fick VG men hade bara satsat på G så vart ruskigt glad för det

onsdag: då plussade jag eftersom min mens var 6 dagar sen, annars hände inte mycket den dagen bara tog det lugnt och försökte smälta chocken

Torsdag: var vi i greb hos pia och hade det underbart. alltid lika underbart att träffa pia och ellie.
sen hämta svärmor oss och vi åkte till värna och åt middag. rikard höll på med roberts bil så....

Fredag: var jag i skolan och hade lektion i frakturlära riktigt intressant och lärorikt. och sen efter det var det apu möte om praktik och så...
sen var vi hos mamma en sväng och umgicks lite sen handlade vi lite och sen hem och hade mys kväll.

Lördag: var i värna hela dagen åt middag och våfflor och rikard mekade lite mer med roberts bil

Söndag: var vi hos mamma fixade med hennes bokföring och lite annat åt älggryta med rösti till och sen var vincent och rikard i väg till rikards morbror på kalas och jag hjälpte mamma lite.
sen ringde robert på eftermiddagen och sa att bilen var död i gistad så for i väög och hämtade honom och bogserade till värna sen hem och åt lite mat och kolla på film


det var väl den veckan... håller på med mina naglar varje dag med peeling och oljor och sånt som jag skriver om i ett annat inlägg med bilder


Kommentarer
Terese

Ett tufft beslut att göra abort men om det känns som det blir bäst är det som bäst för er alla.

Kram

2011-04-04 @ 15:16:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0