Långfredagen

praktik i dag med dock hade jag parktik 14:00 till 21:30 kom hem vid tio
myste lite med rikard och började se filmen rush hour sen vart det sängen för mig...

på dagen innan jag skulle vara på praktiken tog vi det lugnt hadla det sista till påskbuffen vi ska ha i helgen.


sen åt vi även lunch blev omelett... hälsade på mormor i skäggetorp där vi var och handlade.

nu är jag ledig hela helgen skönt det...


åt påskbuffé på praktiken idag med....



ja så var den dagen pallar inte att skriva varje dag nu när jag har parktik men skriver i kapp så ofta jag kan


Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Ingen aning. Helt omöjligt att säga. Men jag har inga planer att lägga på mig än nödvändigt... Inte så svårt just nu då mat inte är gott...

2011-05-01 @ 21:25:50
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0