lördag 16/4

hopp idag var vi fornåsa och hämta baslåda och slutsteg, sen åkte vi till mamma och busa lite jag ch vincent medans rikard var med daniel.

sen kom rikard till mamma efter två timmar och vi alla åkte till plantagen och köpte blommor sen släpte vi mamma på blomsterlandet och åkte vidare till pappa för att plantera blommorna vi köpte.

var skönt att se att det kommit jord på graven nu istället för sanden som låg.


i lördags då då den 16e var det exat tre månader sen min pappa somnade in fan kan inte fatta att tiden gått så fort saknar dig i himla mycket pappa varje dag är en kamp vill ha dig tillbaka vill kunna prata med dig som förr och göra allt vi gjorde få höra din röst se ditt leende skulle göra allt för att få det igen men kommer inte att hända det vet jag men man kan väl önska i alla fall.....


älskar dig pappa och jag kommer alltid att vara din lilla flicka,




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0