onsdag 13/4

varit på kk idag.

läkaren kunde se fostret och såg vilke vecka jag var i,

har bokat tid nu för att avbryta graviditeten och blir nästa vecka när säger jag inte det kommer ni märka .



sen hem och åt mat sen till praktiken hade kvälls praktik i dag igen och segt att vänta på bussen i en halvtimme på kvällen men men thats life,

sen hem och kunde fan inte sova alls

usch hatar att må illa får ju inte sova som man ska ju men nu har läkaren skrivit ut mina piller på illamåendet i alla fall tack och lov för det.

har morgon pass i morgon jippi kommer vara helt jävla död ju


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0