paket + sjukhuset

idag har vi varit på kk för första samtalet inför en abort men ja det gick inte så bra.
hon kunde inte svara på om jag var gravid eller inte ultraljudet var så himla otydligt.

ska dit igen onsdag nästa vecka på nytt ultraljud och då ska läkaren titta hatar dock denna läkare hade henne sist jag gjorde abort och hon får en att känna sig värdelös..

hade henne med min foglossning när jag väntade vincent med och ja lika avskyvärd var hon då... hon fattar inte att man har ont och så.. men men bara att bita i det extremt sura och biittra äpplet nästa vecka då suck...

hämta ut ett paket idag med. köpte på tradera ett stort hemligt scrapbook paket ingen bild eller något sen skulle hon skickat det för två vekor men hade ena bortförklaringen efter den andra men när vi hota med att anmäla till tradera och så och säga att vi ville ha tillbaka pengarna om inget hände inom två dagar så skicka hon bekräftelse på bokning av frakt med dröjde fyra dagar till innan hon skicka det suck men men idag kom det äntligen och mycket saker var det i med.

dock får hon inget bra omdöme av oss på tradera.

annars har dagen varit lugn hämta håkan på jobbet efter att vi varit på sjukan
sen har jag fixat fem sidor i min scapbook så de är klara bara en tom sida kvar....

sen var jag på en promenad lämna en prova på gröt till annica som luddvig ska ha när han är 6 månader sen gick jag till pernilla och snacka med henne.

sen hem och fixade mat blev korvstroganoff med pasta till. resten av kvällen blir lugn tittar på 112-poliser just nu och sen får vi se vad kvällen erbjuder.

kommer två bilder på mitt scrapbook jag fick idag










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0