regn

god morgon gott folk hoppas ni alla har sovit gott, det har jag i alla fall
vincent väckte oss vid sju men han ropa på oss först halvåtta så vi fick dra oss lite.


vill börja med att säga grattis till en underbar vän terese som den 2a april gifte sig i hemlighet i norge.
stort grattis önskar er all lycka på eran vandring i livet,

jja vad händer mer här då.. absolut nada frukost snart sen ringa min praktik och sen ja städa här hemma kkanske inget väder att vara ute i i alla fall

skriver mer i kväll ville bara säga god morgon


Kommentarer
Terese

Tack så mycket!

2011-04-06 @ 10:02:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0