tänkte fortsätta på förra inlägget

tänkte ta och fortsätta på det förra inlägget med bilder.

sen ska jag sskärpa mig med uppdateringen inte likt mig att inte blogga.

vi börjar med mina nagelvårds produkter då



min nagelbands peeling



nagelbands creme



min myrolja



min lilla väska jag har alla mina nagelvårds produkter


sen har vi lite kort från när jag och vincent var hos pia och ellie








man blir trött av att leka en hel dag



så här såg jag ut i torsdags då...

sen har vi lördagen i värna



fick present av jet när vi tankade

rekomenderar INTE kexchoklad med blåbärs smak bläää


vincent leker i köket



lagar mat med farfar



ute lek



mammas hjärta




sten är roligt



promenad med farmor



jag i lördags... älskar mitt rosa linne




dags för lite bilder på mig och vincent








kärlek



mammas älskling



mor och son....




Kommentarer
annica

Kexchoklad blåbär är ju hur god som helst, till å med bättre än vanliga ju :)

2011-04-05 @ 09:59:36
URL: http://annica123.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0