torsdag 14/4

tog bussen till praktiken 06,15 och gissa om jag var pigg sov i fyra timmar ca inte mer suck men men bara att vakna till och kämpa på slutar ju kl 14 så

efter praktiken hämta bernta mig och körde hem mig...

hemma var mamma och vincent och rikard och vi titta på det danska tvilling dopet.

prinsens namn blev Vincent Fredrik Minik Alexander
prinsessans namn blev Josephine Sophia Ivalo Mathilda



kronprinsen och prinsessan med sina tvillingar efter dopet



hela familje i mitten är syskonen isabella och christian


efter dopet åt vi mat och sen åkte mamma hem till sig och vi tog det lugnt sen var det dags att sova för ska ju upp halv sex och åka till praktiken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0