grått och trist

god morgon... vincent väckte oss 06,55 inte roligt alls men men.
åt lite frukost och gjorde oss i ordning inför dagis.

svärmor kom in med vincent´s regnkläder som var på landet...

kom ner till daggs kl 09:00 och då skulle barnen ut och leka så vincent var ju klädd för det så inga problem. rikard opch jag höll oss på avstånd och ja  vincent struntade blankt i oss kan man ju säga så
när kla var 09:26 var rikard opch jag hemma och vincent på dagis för personalen var så impad över att det gick så bra och vi kunde lämna honom där.

ska hämta hem lillprinsen kl 11 sen...


just nu bloggar jag så klart och kolla runt på andra bloggar oh kollar tv medans rikard diskar,,,,,



höres senare bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0