hallå där ute

hej på er

blev inget bloggande i morse hade för lite tid till det.

vakna vid kvart över nio och gick upp och åt frukost och fixa med matlistan och allt.

efter det åkte vi ut till min svågers jobb och kolla på hans nya bil och så...

sen kolla vi på kalvarna där ute och busa med vovarna...

vincent gillar kossorna där ute verkligen..

sen blev det lite fika där ute med...

nästa gång vi är där ska vincent få bada i sjön med,,,



vincent, robert, dixi och nellie




robert, dixi, vincent, märta och nellie



nellie



två dagar gammal kalv



vincent och rikard i ladugården



en till av alla kalvar dock lite äldre




vincent på höloftet



vincent och farbror




lyckliga unge hos sin farbror



jag och vincent och mina kryckor


efter att vi vart där åkte vi förbi donken i valla och åt en glass


sen åkte jag till jobbet och hälsa på dem och fikade.. gud var jag saknar mitt jobb och alla där...

hoppas jag snart kan komma igång och jobba igen.

älskar att jobba hos min brukare den är en helt underbar människa verkligen...


efter att jag varit där blev det en tripp till axi och vecko handla sen hem och fixa middagen som idag blev korvstroganoff och potatismos...

vincent somna snabbt ikväll och jag gick en promenad och hälsa på hos en vänninan som precis fått kissekatt ungar,,,

resten av kvällen har varit lugn... och i morgon ska jag plocka kantareller kanske vem vet..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0