hämta hem vincent




igår åkte rikard ut till landet och hämta vincent men ja de stanna ju ett par timmar kan ju inte åka ut och vända det är elakt,...

jag var hemma och vilade min fossing... och fy fasiken vad det regnade i går så.... usch öste verkligen ner

rikard tog lite kort på landet till mig



trött och ont i munnen... dumma tänder som bråkar









mammas prins








jag var ju som sagt hemma och rensa mina kantareller och stekte dem




när vincent kom hem var det dags för mat till honom sen sov dags.. sen fick han även på sif lite kallingar/boxer och så himla söt








våran middag blev:



klyftpotatis, fläskfilé, kantareller,majskolv och bearnaisesås




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0