morgon


god morgon...

vincent väckte oss runt åtta så hgick upp och skulle plocka bort lite saker medans vincent ekte med pappa i sänen haha det hade jag inget för eftersom de inte kom upp båda somnade jippiii så nu sitter jag är ch väntar på att vincent ska vakna igen då...




var är vincent



jo under täcket ungen ska alltid sova under täcket..




suck.


vad händer i dag då?

vi ska till norsholm en sväng med mamma senare i kväll kommer svärmor och hämtar vincent han ska sova där i helgen för i morgon åker vi till stockholm tillsammans med daniel och min mamma.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0