Norsholm

ja vi var i norsholm i fredags med mamma...

käkade hamburgare och potatis sallad... godaste hamburgaren någonsin verkligen.

sen köpte jag deras nötfärs som är kanon och sen köpte vi ägg och bbq sås.

medans mamma och jag stod i kö gick vincent och rikard pch titta på båtar pch på de olika djur de hade där då eftersom de hade 3 års jubileum.

vincent gillade djuren men ville inte rida häst och inget sånt nej nej han var livrädd för dem



































efter norsholm åkte vi till mamma vincent och mormor lekte i sandlådan och jag fixade lite medans rikard var på biltema. sen fick det bli en snabb dusch för vincent innan vi skulle åka hem för farmor och farfar skulle komma och hämta honom...




han hade sand i blöjan med hihi



när vi kom hem packa vi ihop lite saker till vincent innan svärisarna kom och hämta honom och rikard åkte efter det och tanka....

middagen idag blev taco´s och fy fasiken det var rejält gott måste jag säga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0