sammanfattning

hej har ju inte blivit någon uppdatering på ett par dagar
har haft lite annat för mig och och inte riktigt haft tid till att blogga men ska försöka mig på en snabb genom gång om vad som hänt de senaste dagarna



onsdag den 10e augusti:

lämnade vi lilleman sent på dags först kl 12,30 och hämtade honom kl 15,00. rikard fixade det medans jag var på stan med christina och vi hade kanon trevligt åt lunch och snacka en del och sen köpte hon kollegieblock till mig...

sen när jag kom hem gick vi och hämta vincent sen åkte vi till mamma.

mamma bjöd på middag blev köttgryta, potatismos, ätror och kantareller.

när vi kom hem var det säng dags för vincent medans jag och rikard kolla på

nya irene huss filmen det lömska nätet.... och förra månaden såg vi den första av de nya den som vakar i mörkret

kan rekomendera båda...












får bjuda på lite bilder från dagen innan som jag inte lagt upp...
rikard är utkläd till tiger och vincent rider på tigern











Torsdag 11 augusti:

lämnade vincent på dagis vid nio och sen gick rikard ner vid elva och åt lunch med vincent och sen kom mina älsklingar hem..






var en lugn hemma dag med familje mys,,,

såg filmen himlen är oskyldigt blå




sen såg vi även filmen unstoppable




sen har man ju sin favorit låt som man inte kan släppa från serien glee


Fredag 12 augusti:

vincent var på dagis mellan 9-12 så rikard och jag passa på att handla på maxi då.

sen hem och hämta lilleman som inte velat äta sin lunch på dagis då det va kall pastasallad vilket enligt mig inte är dagis mat men men han fick mat hemma.

på eftermiddagen sen åkte vi till öb och köpte lite chips och sen hårfärg för var ju tvungen att fixa håret så nu är man svart hårig igen

idag har vi även sett filmen Green hornet.. ja lite konstig men okej



middagen idag var färsbiffar med peppar sås och klyftpotatis...


lördag 13 augusti:

rikard och vincent var i värna idag för jag skulle på återträff med en sak men blev inte vad jag trodde så jag åkte hem igen och tog det lugnt och bara vilade lite grann





vincent och farmor....


pojkarna kom hem riunt fem tiden och då fixade vi mat.. blev hemma gjord pizza med räkor, kalkon, köttfärs,mozzarella och bearnaisesås.



lille jag,,,, älskar mitt hår och min nya färg

vi såg två filmer igår...

först såg vi the tourist lite konstig men bra sån film man måste se två gånger för att fatta




sen såg vi en gammal svensk film 7 miljonärer den är ju så himla rolig









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0