stockholm + pride

07,00 åkte vi från skäggetorp efter att vi hämtat upp folket som skulle med till stockholm...

så i bilen fann: rikard, daniel, jag och mamma

tog en frukost paus på nyköpings bro med..


kom upp runt halv tio toden och parkera på riddarholmen



var rätt lugnt när vi kom upp till sthlm.. daniel mötte upp anna från åland och dem gick för sig..

mamma gick för sig och kolla runt och rikard och jag gick för oss själva. sen möttes vi alla upp på jensen´s där vi skulle käka kvart över ett... gott gott är det där älskar det stället verkligen.

anna och daniel satt vid ett bor och jag rikard och mamma vid ett annat bord..




älskade mannen i mitt liv



jag och min älskade mamma



daniel på buttericks riktigt snygg hatt tycker jag

sen gick vi om omkring daniel och anna för sig och jag mamma och rikard gick tillsammans upp till hötorget och köpte kantareller, bigaråer och vindruvor.

sen gick vi om kring och kolla lite och så'

kör lite bild bombning här







lillaa jag då



min älskling

sen var vi inne i kulturhuset och så på stockholm i miniatyr



globen



skansen














sen var det ju pride medoch var ju bara tvungen att se det och fy fan så härligt det var
















sen fick vi se ett brutalt stort kryssnings fartyg som låg i vattnet eftersom det inte fanns någon kajplats och jag lovar det var enormt





som sagt stor.. viking line såg ut som en jolle i jämnförelse med denna




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0