vad har man gjort idag då???

idag har jag varit hos daniel halva dagen och kollat igenom kläder i stl 98 och upp till stl 116 som vi har hemma nu så nu öär det bara stl 92 som saknas till lillemannen min sen är vi förberedda på kommande storlekar :)

sen åt vi lunch på Apollo i skägget och ja de har blivit sämre sen de bytte ägare tyvärr...

efter det gick jag hem till mamma och umgicks med henne ett par timmar och snacka lite och fikade.

planerade veckan lite med så bestämmde attt vi ska till sthlm på lördag och på fredag ska vi till norsholm och så...


sen kom rikard och vincent och umgicks med oss och sen åkte rikard och mamma till tornby och köpte en list innan vi pkte till daniel och hämtade alla kläder och sen åkte vi hem och åt middag och sen var det dags för lilleman att sova...




lilleman äter korvstroganoff
man blir ju så söt då


det var väl allt för idag....


xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0