Vecka 33

Måndag den 15e augusti:

har varit en helt vanlig dag. vincent har varit på dagis är ju inskolning fortfarande med det går kanon bra där. han trivs så bra på sitt dagis och det känns så himla skönt.

fått lite nya ögonskuggor av mamma med

skolan starta idag med :) men jag ska dit om några dagar och hämta matrial.

resten av den dagen var som vanligt.  middagen blev pasta och köttfärs sås











massa små hjärtan





Onsdag 17e augusti:

vincent har varit på dagis och ramlade där och fick en jejäl bula i pannan,
annars har vi bara varit hemma och tagit det lugnt tittat på film på kvällen fick bli fast five



trötter





en bula fast lika glad för det


Torsdag den 18/8:

varit och lämnat lilleman på dagis och sen hem och åt frukost innan det var dags att åka till skolan och hämta ut den första kursen och det blev psykiatri och planerad även terminen vilka andra kurser jag ska läsa...


Fredag den 19e augusti:

idag har jag varit grymt trött. pluggat som bara den och pratat med skolan nästan hälften av alla uppgifterna var klara.


söndag den 21e augusti:

var en heö dag på landet och bara tog det lugnt finns inte mycket att skriva om det.. vincent tyckte om att vara med farbror robert i ladan bland kaninerna








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0