Vecka 34

tisdag 23e augusti:

jobbat

onsdag 24e augusti:

blir kort och gott här.. jobbat denna dagen

torsdag den 25e augusti:

jobbade fram till 12,00 sen hem var så himla yr mådde inte bra alls, tyckte synd om mig själv så gjorde en ansikts behandling på mig själ med peeling, mud mask och återfuktnings mask blev en liten smurf ett tag







blev lite stelt när det torka och man inte kan röra ansiktet alls...


Fredag den 26e augusti:

fortfarande snorig men vincent är i värna till lördagen och vi hade rejält tråkigt hemma så fick bli bio kollade på nya harry potter riktigt bra film faktiskt.  lyssnat på nyua albumet från takida med älskar dom verkligen..

provade även godis affären i mjölby rekomenderas




Lördag den 27e augusti:

yeahh jag är frisk,,, underbart. börjar dagen med att hämta mamma kl 9 och åka ut till min älskade och saknade pappa och plantera nya blommor. sen ut till blomswter torget i ullstämma och mamma köpte nya blommor sen till ica signalen och handla. sen till maxi och handla sen åkte vi hem till mamma och fixa med hennes dator, tv och sen åt vi lunch med.. räkmacka mmm gott gott.




saknar dig så himla mycket pappa....


efter att vi varit hos mamma åkte vi till landet och umgicks med folket där och vincent blev så glad när vi kom... grillade gott gott fläsk kottletter och till det blev det klyftpotatis och kall sås mmm gott.. jag bakade en black and white kladdkaka som är underbart god kommer ett rescept på den i ett eget inlägg senare...

åkte hem vid sju tiden ca.

här kommer en bild bomb från dagen på landet



halva kakan klar




slut resultatet av kakan































söndag den 28e augusti:

var hemma hos mamma den dagen och grävde upp hennes rabatter på baksidan nio jävla sega buskar.. först klippa ner dem och sen gräva upp och när sista buusken skulle upp gick spade jäveln sönder.. så rikard köpte en ny och en katta medans mamma barn bort buuskarna i containern och jag sövde vincent.. sen fic´kade vi lite med tårta och så,.


middagen fick bli hemma gjord pizza



vincent leker med mormor




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0