Vecka 35

måndag den 29e augusti:

rikard och vincent var på landet. jag fixade lite nya kl'der till vincent från en kill kompis och sen var jag hos mamma och hjälpte henne göra dessert såserna till hennes födelsedag sen började det att ösregna så vi åt lite sen lunch och sen kom rikard och vincent medans mamma och jag höll på och fylla på jord i rabbatten där vi hade rivit upp buskarna..

sen gjorde jag en uppdatering på min mobil när vi kommit hem och säkerhets kopierat allt.. men uppdaterings fan stödjer inte det programmet med så alla nummer, alla appar ja allt försvann jippi fan så arg jg var går inte att beskriva med ord men hade inte rikard tagoot över och fixat det han kunde hade mbilen fått lära sig flyga från balkongen det lovar jag...


Tisdag 30e augusti:

då var det dagis dags igen för lilleman han bara grät när jag lämnade honom med det gick bra ändå.. rikard var på studiebesök i norrköping ang en evetuelle kurs hoppas han kommer in...

när han kom hem åt vi frukost ihop och sen låg vi båda med migrän men tvingade upp oss vid tov och åkte och vecko handla och åt lunch på max orkade inte laga mat till lunch...

sern hem och hämta vincent sen sov vi hela familjen typ utom jag som satt pch plugga, men hade så jävla migrän på kvällen så man var helt utslagen



vincent på väg till dagis....


onsdag 31e augusti:

rikard lämna lilleman på dagis sen hem och käka frukost. efter frukosten ringde vi påå en annons på blocket och åkte till mjölby och köpte en ny säng till vincent...

sen hem och åt mini pizzor till lunch och skruva ihop nya sängen och skruva isär den gamla. sen var det dags för mig att träffa min kontakt person och åka till stan.. käka på subway och sen leta jag efter nya skor till mig men hitta nada ska leta i morgon med. sen hem och hämta ny väska och mat sen ner och jobba till halöv nio på kvällen.. älskar migg jobb verkligen. . ska jobba i morgon eftermiddag med...

regnade ju som fasiken sen på sen eftermiddagen och underbara man man har så tog han kort när vincent titta på regnet på balkongen med:






vincent´s fina nya säng



ingen bebis mer som ska ha spjälsäng nej nu har han en riktig säng...







så nu har jag bloggat i kapp allt.. ber om ursäkt att jag inte bloggat på över 15 dagar men inte haft tid, glömt bort och sen har jag saknat min pappa så himla mycket så jag har varit ledsen och inte varit på humör för bloggen då'


men jag ska skärpa mig,,,,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0