11-12-13

ja det är dagen datum.. 11-12-13 händer inte för ofta att det bli så....

idag har vi varit hemma och bara tagit det lugnt.

varit rätt trötta efter natten så vi tog en slappar dag hemma och vincent var på dagis..

tog en kortis promenad gjorde jag och postade julkort och köppte bromex till vincent för hans hostas..

sen har vi gjort en kladdkaka idag annars har vi legat och sett på film och serier på tv...

mitt illamående blir ju inte bättre utan bara värre så i morgon blir det att ringa gyn och be om en tid

till jouren så de kan hjälpa mig kan knappt äta och det jag äter får jag knappt behålla vilket gjort att

jag gått ner i vikt och ibland vill man inte ens äta

vincent har badat lite idag han är ju så rolig när han badar







syns att han älskar att bada



imorgon är det praktik igen som gäller sista veckan nu känns lite udda faktiskt

så denna vecka jobbar jag onsdag, torsdag, fredag och söndag

jag som inte såg fram emot att ha praktik där och gjorde allt för att få en annan kom till att älska

den platsen och tycker det är skönt att vara där.


XOXO//madeleine


Kommentarer
Maria

Vilket elände med illamåendet! Kan bara säga att jag vet hur det är, var ju så illa för min del att jag blev inlagd till slut. Går fortfarande på dubbla mediciner mot illamåendet.



Kram

2011-12-14 @ 11:04:28
URL: http://danielssonsgarden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0