16:e december 2011 - elva månaders dagen

har idag haft praktik 9:30-18:00

har varit tvungen att sysselsätta mig hela dagen..

kan inte fatta att det gått 11 månader sen du lämnade oss pappa

vi saknar dig så himla mycket livet utan dig är så svårt...

har inom mig varit ledsen hela dagen men inte velat visa det utåt...




kvällen har varit lugn ätit god mat och kollat på svenska hjältar galan

vilka hjältar vi har i vårat land att folk har så mycket mod i sig på olika sätt är så vakert


sen tycker jag att ni går in och kollar denna 9 åriga flickas blogg hon är en av de svenska hjältar som finns och var med på galan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0