annandag jul

idag vakna vi halv nio och gick upp och gjorde frukost och rikard diskade

sen hade vi bokat tvättstugan för vi hade så mycket tvätt så var skönt att bli av med allt samtidigt...

så tvättar till kl 13.

sen måste vi väl åka till mamma för jag glömde min medicin där inte bra.

annnars blir dagen lugn är helt slut efter julen... ska ta dagarna här till att städa rejält för på onsdag

ska rikard opereras och då är jag ensam med vincent medans rikard typ bor i sängen...

så då är det skönt om det mesta är fixat redan innan.

och i morgon blir det att handla hem alla varorna....



ohh just det fick ett roligt mail från lindex med idag med en kupong med 10% rabatt på resn det gillar vi....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0