fortsättning på Vecka 47

24/11

exakt en månad kvar till julafton.

varit ledig idag.. glad  över att vara gravid.

idag har vi julpyntat som bara den här hemma



staken


vincent´s snöboll



köket



ytterdörren



julkrans



ljuslyckta hemma



nästa ljuslyckta



tredje lycktan..



denna har familje haft så länge jag kan minnas... denna är även handgjord jag har fått ta över den för mamma hade ingen mera plats



jul fint i hallen med med tomtar och så



min tomte by



också en stjärna som jag fått ta över från mamma... fick den förra året



vincent´s tomte



vincent´s fönster


25/11

börjar dagen med att baka saffransbullar med vit choklad i... sen var det dags att åka till praktiken och jobba mellan 15:30  och 22.. hade ju så klart med mig bullar dit.


26/11

praktik mellan 8-16 idag... rikard och vincent åkte hem till min mamam vid lunch för att hj'älpa henne och julpynta lite jag ska dit efter praktiken... när jag kom till mamma blev det middag vi fick
hjortstek, rösti och sås och rödkål.. gott gott älskar det verkligen... efter det åkte vi hem, jag var så himla trött.... kvällen blev lugn och somnade tidigt,,,.

27/11

första advent idag... fy fan vad konstigt det känns. åkte upp till pappa och hämtade mamma där för att sedan åka hem till henne och fika...

blev klassiskt danskt...



är ju så gott


men fy vad tomt det var utan pappa första gången jag någonsin har en advent utan min pappa där...



första advent för ett år sen...

jag älskar dig så himla mycket pappa och saknar dig mer och mer för varje dag.

efter att vi fikat åkte rikard och vincent till värna och jag åkte till oraktiken och jobba till 22




busar hos mormor






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0