God morgon

ja eller nått....

fy fan vilken natt.

charlie har hållt på från halv fyra tills han väl fick upp dörren till sovrummet

sen börja vincent hosta som bara den

så han fick komma in till oss och sov och det gick bra till en början sen vakna han och fick ligga hos rikard och han sparkar ju och håller på....

så vi är inte så pigga idag direkt... så blir kanske en power nap senare eller så genomlider vi dagen bara...

dagens planer vet i katten vad de är.. simon skulle kommit hit men sa åt honom att det inte var någon idé då vi inte var så pigga...

men jag måste i alla fall till ett apotek idag och köpa bisolvon till vincent och sen i eftermiddag kanske det blir en sväng upp till ppappa får se vad bebisen i magen vill.. jag mår ju inte så bra om dagarna...


jaja vi får väl se vad dagen erbjuder




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0