hos en underbar vän

ja igår var ,jag hos en underbar vän. vi hade jättekul.

var länge sen jag hade så kul runt jul faktiskt.

vi hade lite julstök gjorde lussekatter sen hade jag med mig en byggsats till pepperkakshus och smartis så barnen kunde pynta och vi vuxna fick sätta ihop det sen..

vi gjorde även en kladdkaka och den vart så god mums...

åkte hem strax efter halv fem tiden och när jag kom hem blev det att fixa mat

vincent och rikard åt ärtsoppa och jag åt kantarellsoppa

sen såg vi jägarna två och den var riktigt bra verkligen...

sen slö titta vi på tv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0