inget nytt direkt

har haft praktik i går och idag,,,,

igår fick jag sluta redan kl 2 vilket var underbart hann precis med tolvan när jag kom ner till resecentrum så jag gick och hämta vincent på dagis när jag kom hem.. han blev så himla glad när hans mamma kom han visste inte vart han skulle ta vägen..

sen var det dags för middag och det blev plättar och vaniljglass.

däcka i soffan vid sex tiden och vakna vid åtta igen var så himla trött...

idag började jag kl 10 på praktiken och slkutade 15:30 så kom hem här vid fyra tiden och ni må tro att vincent blev glad när mamma kom hem..

så snart ska jag sätta igång med middagen som idag blir ängsoppa och mini baguetter till det vincent får hamburgare med klyftpotatis han är inte så förtjust i soppa...

sen bliur det en lunn kväll ska försöka att inte somna i soffan men risken finns ju alltid...

snart läst ut min bok med första boken om twillight så ska försöka få tag i tvåan med...

nu blir det mys och bus med lilleman


ha det gött alla

älskar alla mina vänner

älskar mina pojkar och bebisen i magen


xoxo//madeleine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0