Julafton

hej på er...

hur firade vi jul?

jo på dagen var vi i värna kom dit vid tolv tiden och åt mat vid halv ett ca...
vart en massa gott se om jag kommer ihåg allt

börjar med det jag tycker om och åt då:

skinska, köttbullar, prinskorv, potatis, ägg med räkor, räksalla, rödkål, revbensspjäll, korv, ost,

det jag inte äter som även det fanns med var:

jansson, sill, sylta, rödbetssallad, vörtbröd, dopp i grytan, lax, hovmästarsås,

tror inte att jag glömt något nu hoppa inte det....

efter maten somnade vincent i min famn i soffan en stund sen var det dags för paket..

vincent delade ut alla han var så duktig min lille nisse

vi fick en massa skoj jag fick en lattevisp, två böcker och presentkort

rikard fick byxor, mobilhållare, ändrör till bilen, verkstadslampa..


vincent fick en massa kläder etersom han fick så mycket leksaker när han fyllde år i november






















sen fick han två badskum







och en rolig disk leksak

eftersom vincent älskar att diska så fick han ett diskställ







han lekte hela dagen med denna



vid fem åkte vi hem till mamma för att  äta mat med henne blev medisterpölse med sås, potatis och rödkål

bara en mysig kväll försökte ha en normal jul utan pappa men utan traditionella julmaten vi brukar ha för den tar vi juldagen i år stället med hela familjen för att hedra pappa


vincent fick ett paket i kväll hos mormor tre boxer och han behöver kläder underbart...

men bara kort på två av dem då han fick ta på sig ena direkt




vi kom hem vid halv nio - nio tiden och vincent somna direkt och sen satt vi och slö titta tv innan det var dgas att sova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0