juldagen

började dagen med att äta frukost och ta det lugnt...

sen så somna vincent igen och rikard och jag såg en bra film

i taket lyser stjärnorna heter den riktigt bra.




sen åkte vi till pappa och tände ett  ljus för honom...

sen åkte vi till mamma och hjälpte henne lite och kl två kom mina bröder och deras familjer och det var dags för julmat..

mm gott gott fläskstek, fläsksvål, brunpotatis, kokt potatis, sås och rödkål mmmmmmmmm bästa som finns verkligen

till efterrätt hade vi vår ris a la malta  mm gott gott och en del har varm körsbärsås på det..

till dem som inte ville ha ris a la malta de fick glass...

vincent fick två bamse tröjor av mormor , 100:- av morbror allan och en korg med frukt och grönsaker i plast av morbror kenneth.


vid sju tiden hade alla gått hem och jag och rikard och vincent körde mamma upp till pappa så hon fick tänd ljus och sen körde vi hem henne igen...

vi var hemma vid halv åtta och vincent somna ju i bilen och var helt slut när vi kom hem....



lägger in bilder senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0