lite bilder då

som jag lovade tidigare kommer här lite bilder




vincent tittade på gustav 2




börjar med vincent´s paket han fick på juldagen av min familj



en bamse tröja från mormor



en till bamse tröja från mormor




sen fick han en hundring från en av mina bröder så han kunde köpa en leksak och det gjorde vi på annandagen fick bli två lastbilar



en vit tuff lastbil



och en likadan fast röd de kostade bara 50:- styck så det var ju kanon



sen av min andra bror fick vincent en korg med plast frukter
var lite saker i kartong med men det får han mycket senare och leka med






sen har vi mina fynd på lindex



ett par svarta string

de rosa har jag inget kort på



vita och ljusblåa pyjamas byxor



en ny mascara blev det med


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0