LÖRDAGEN

igår  var det tänkt att bara ha en hemma dag och inte fara iväg något alls...

men så blev det inte det såg vincent till.

vincent bet sönder sin sista napp han hade hemma så vi for iväg till maxi där fick han träffsa farmor och farfar

sen fick vincent pynta en pepparkaka som han fick med sig hem sen fick han även en lussebulle på maxi att ta med sig hem.. ni må tro att han var stolt..





vincent´s pepparkaka




vi handlade lite nappar och sen blev det lite dricka och annanas och så...

sen åkte vi hem och åt lunch fick bli  korv med bröd fast med röde pölser gott gott och vincent åt snitzel.



sen tog vi det lugnt på kvällen..


middagen blev färskostfyld kycklingfilé inlindad i bacon som serverades med krooketter och jensens favorit sås och till det drack vi julmust.


efter det tog jag en promenad och sen när jag kom hem sg vi på glee och lite senare lekte  vi naked juicebar och gjorde egna pineappel paradise  juicer som är färskpressad apelsin juice och färskpressad annanasjuice och sen mango... mmmmmmmmm gott gott gott






vitaminkick som bara den


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0