måndag 5 december

börjar dagen med frukost och sen gick rikard med vincent till dagis...

sen åkte rikard till sin morbror på förmiddagen och jag blev hämtad av bernt pch chrisyina vid 11:40 tiden.

christina och jag tog en lunch tillsammans på five tastes var länge sen man var där nu... sen gick vi omkring på stan lite innan rikard kom och hämtade mig

sen hem och hämta vincent för att sedan hämta mamma....

pkte till norsholm och skulle beställa en sak men var stängt...

sen åkte vi till cloetta poch handla en massa godis.

sen hem till mamma och fikade och brosan pch mich kom då mich ska vara hos oss hela kvällen... så släppte bropsan på stan sen åkte vi till italiano och beställde pan pizza sen hem och åt mat och kolla på filmen sex in the city för det ville mich...

brosan hämta henne vid 22 tiden ca sen så somna vi strax efter det....




jag är ju choklad beroende



till vincent



är ju bara för gott



är som sagt beroende av choklad i alla dess former men är svagast för plopp



dessa är också vincent´s



super nam nam



måste ju prova polka tomtar



mmmmmmmm



rikard´s klubbor



och självklart vanliga tomtar med


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0