Måndag idag då

vakna kvart över sex och var så täppt så det var bara att ta ett varmt bad som gällde

sen gick jag och ade mig i soffan och kolla på tv innan vincent vaknade..

när han vakna låg vi i soffan under en filt och hade mamma och vincent gos...

sen var det uppdags för pappa med och så vart det frukost sen har det varit fullt ös här hemma.

jag somna en stund på förmiddagen i soffan och det var skönt det.

nu har vi precis ätit lunch fick bli chicken nuggets och pommes med curry sås till det...

idag ska jag till nettans med mamma med på ansikts behandling

denna behandling blir det



Den ultimata behandlingen som ger direkta och synbara resultat. Behandlingen anpassas efter hudtyp.
Ryggmassage, dubbelrengöring, peeling, ånga och porrengöring, plockning av bryn, aromapressur, aromatisk massage, skalpmassage, specialmask efter dina behov, arm- och handmassage samt avslutande behandlande crème. Färgning av fransar och bryn ingår.
1 tim 45 min 1095 kr
(värde 1 395 kr)



I alla våra ansiktsbehandlingar får du alltid en hudanalys och ett personligt hudvårds schema. Vi avslutar våra ansiktsbehandlingar med Bare Minerals foundation som består av naturligt vårdande mineraler - en förlängning av din hudvård!




så detta ser jag fram emot som bara den får det som present av mamma eller fick det när jag blev 25 har bara inte utnyttjat det förens nu och mamma ska gör samma behandling hon med samtidigt som mig




man är lite trött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0