onsdag och torsdag

onsdag hade jag praktik 13 - 21

rikard körde mig dit...

var en lugn dag fick sluta tidigare så var hemma kl 9 istället för kl 10

sen såg vi lite på tv innan det var dags för mig att sova



torsdagen hade vi tid på jouren på gyn angående mitt illamående som inte vill ge med sig.

fick lämna kisse prov och det visa inget fel och sen gjordes det ett vul (vaginalt ultraljud)

fick se den lille och lilla hjärtat slå och klart man blev tårögd som bara den.

fick nya tabletter i alla fall mot illamåendet

ringde till praktiken och sa att jag stannar hemma idag för jag mådde inte alls bra.

men tabletterna verkar fungera väldigt bra

fick lergigan comp och primperan plus att jag ska ha kvar mina ondansetron



vincent somna i rikards famn igår när jag var ute och promenerade





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0