operationen

ja rikard opererades ju igår..

kl tolv började dem och vi kom hem vid fem tiden...

jag satt i väntrumet från kl ett och fram tills jag fick komm upp till honom ca kvart i fyra.

innan hade3 jag varit och tagit mig en kopp te.

operationen gick bra han blev sydd med 21 stygn

vincent är med farmor och farfar tills fredag så rikard får vila upp sig lite,.

när vi kom hem fixade jag med maten fick blir wok med fläskfilé och nudlar till det

senare tog jag en promenad och köpte cola till oss och när jag kom hem blev det cola och glass


resten av kvällen blev lugn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0