sammanfattning av igår

var ju på biltema och handlade och vincent fick en kaka av personalen och en ficklampa.

sen åkte vi till mc donalds för vi hade kuponger så hämtade två happymeal och två big mac burgare

tog nuggets till vincent... efter att vi ätit åkte vi till värna.. jag låg mest i soffan mådde så jävla illa... rikard meka bil och vincen lekte med farmor,,,


sen vart det mat nötstek, sås och potatis och grönsaker jag fck i mig lite grönsaker, potatis och sås...

åkte hem vid fem tiden tror jag och vincent var så hostig och hade feber..

jag gick min promenad och sen när jag kom hem fick jag i mig en varma koppen och två mackor...

såg filmen jägarna ett med så ska se tvåan i kväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0