sista tisdagen på året

idag har vi inte gjort mycket alls.

har vecko handlat på maxi och sen bara varit hemma

illamendet är ju tillbaka till max medicinerna hjälper knappt längre


ska prata med bm när jag ska dit i januari om det inte är över tills dess.

annars har vi bara lekt med vincent hela dagen invigt nya käder i morse som jag köpte igår på rean

köpte ett par pyjamas byxor, ett par svarta string, ett par chock rosa hipsters och en ny mascara

sen ska jag ju lägga in kort med på vincent´s saker får ta ett annat inlägg och lägga in alla kort sen...

middagen i dag blir panerad fisk, kokt potatis och hollandaisesås














idag blir det inte så mycket mer har tittat på gustav två och nu ser jag på SOS

i morgon ska rikard opereras känns minder roligt dock..... hoppas vi får sova något inatt så han är utvilad till i morgon.


ska försöka ta bilder i kväll som kommer allt i ett annat inlägg senare..


blev lite glass med på kvällen






xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0