sjukstuga

knappt sovit ett skit i natt haft så svårt att andas pga att man är så snorig... så man börjar ju bli

förkyld lagom till jul jippi...

vincent är snorig och har slemhosta

rikard är hes och har ont i halsen

jag är snorig så jag vi har en salig blandning här hemma men ingen av oss har feber i alla fall

vaknad 05,45 och fick ingen luft och var lika torr swom en öken i halsen så tog ett riktigt varmt bad så läppte det sen på med tröja, byxor och raggsockor och sen snabbt lite juice i kroppen innan man kröp ner under täcket igen och svettades som en gris på grillen var skönt och sov till ca 8,30

så nu har vi fått i oss frukost ochtar det lugnt ser lite på tv och så... ska hålla oss inne hela dagen

ledig är man som tur är idag med underbart


ja det var allt för nu....

xoxo//madeleine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0