Vecka 48



Måndag:

haft praktik mellan 8-13 sen vart det stan i två timmar med en kompis innan rikard och vincent kom och hämtade mig. då åkte vi vi och handlade på maxi.... annars har dagen varit lugn var hoos tandläkaren på morgonen med...










Tisdag:

är ledig idag så fick besök på eftermiddagen av två bekanta till oss och deras lille son.
hade mycket trevligt..

efter det blev att åka til barnmorskan.


på kvällen blev det en kaffedrink för mig





Onsdag:

ledig idag med. ultraljud kl 10:00  visar att jag är i vecka 7 och ska på nytt  ultraljud i januari.

efter  ul åkte vi tilll ryd och åt lunch på kina thai mmm gott gott som alltid.. på eftermiddagen åkte jag hem till hanna och umgicks med henne och barnen även hennes bror kom dit och vi bakade pepparkakor och hade det trevligt.. rikard kom och hämta mig sen så åkte vi hem....



Torsdag:

nu är det första december sista månaden på året och vincent har fått en choklad kalender av oss



jag var hemma och vila på dagen för skulle ha praktik på kvällen och rikard och vincent var i värna och meka bil..


Fredag:

vincent till dagis och jag till praktiken och rikard till landet... jag somna på praktiken så jag stannade kvar en timme och jobba in det lite... när jag kokm hem blev det taco´soch glee maraton.. ledig i helgen vad skönt




Lördag:

varit på brunnby marknad idag och tittat vart lite gott där...
åkte senare på eftermiddagen dit då jag mår så himla illa om dagarna...
















vincent fick träffa tomten i brunnby med





när vi kom hem blev det ett bad för killen





snitzel, rösti och sås





Söndag:

hämtade mamma uppe hos pappa... satt och fika lite innan mamma färgade mitt hår planerade lite inför jul och allt med... hade en kanon dag med mamma...

mådde ganska illa hela dagen och var seg som bara den


middagen idag blev hemmagjorda hamburgare



















denna färgen blev det






på kvällen fortsatte  vårat glee maraton




fick även två fottöljer av en granne till vincent med på kvällen som vi var över och hämtade.. tack så mycket.. tog kort på ena men båda är indentiska






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0